Wrroom

Teoriprovet for igenom med ett fel på frågorna var man skall välja a,b eller c och två fel i bilderna. Jag är riktigt nöjd, så bra for det inte ens när jag övade hemma. 24.5 är det inssin, och om den då far igenom så är det bara att tuta och köra!




Imorgon kommer jag att åka iväg på hovslagar kursen. Det blir att sova över en natt i Harju eftersom kursen börjar så tidigt på lördag morgon. Men det stör mig inte det minsta, då har jag istället god tid på mig att se mig runt.

Hoppas bara min hand/arm inte blir sjukare. Jag råkade nämligen få en spark igår i armen när jag tvättade Affus bakben. Fölen står i uteboxar där vi har vårt tvättställe. Affu blev lite sura på dom så han sparkade i väggen, och just då råkade jag ha min arm i mellan. Jag märkte först ingenting men efter en stund blev den sjuk och mitt vänstra mittfinger svällde upp. Idag är fingret mycket bättre men handen känns konstigt "svag". Troligen är där sträckt någon lite muskel eller sena...


//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0