Stugliv!

Den dåliga uppdateringen har berott på att både jag och Melissa har varit på en liten "minisemester" till min stuga. Den ligger så gott som i ödemarken vilket betyder att det inte finns någon internetförbindelse, vilket betyder att det inte blev någon uppdatering. Dessutom är det ganska skönt att i mellan bara njuta av att inte ha någon elektronik runt omkring sig. 

Jag tog föresten mitt första dopp i havet igår. Kallt var det så tusan men ganska skönt ändå. Efter "simmandet" och bastun grillade vi långt in på natten. Det finns ingenting mysigare än att sitta med sina bästa vänner i solnedgången, inpaketerad i en massa kläder och grilla vid en öppen eld!





Imorgon skall jag testa på voltige för andra gången i mitt liv, det skall bli skoj!!

//Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0