Fredag!

Jag hade otroligt brått eftersom jag slutade jobbet kl.15 och kl. 17.15 skulle min buss till Harju gå vilket betydde att jag måste starta hemifrån kl. 16.45.

När jag kommer till stallet märker jag att Affu tappat en sko IGEN!!!!

Förstås hade jag inte min easy boot i stallet utan den var ännu hemma för jag hade läst instruktionerna. Det var bara att köra hem efter den och sen tillbaka, där for ca. en halv timme till någonting totalt onödigt. När jag äntligen kom till stallet satt jag hastigt på honom booten och for och longera honom lite.

Men jag han till bussen, i nästa inlägg får ni läsa om hovslagarkursen jag var på.

Affu verka gilla booten. Han rörde sig riktigt bra och som tur så visade sig vara hans storlek. Jag tog en hastig bild med min telefon vilket förklarar varför kvaliteten är som den är. Men visst är den tjusig hehe? :D



//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0