Veckoslutet

I natt har jag sovit många timmar för att samla krafter inför veckoslutet som kommer att vara otroligt skoj men också tungt.

Vi kommer att ha två läger på stallet, ett fre-lö för lite yngre barn och ett lö-sö för lite äldre. Jag kommer att vara med som ledare på båda. Som jag hört så är alla mycket förväntansfulla, de senaste årens läger har blivit succé så vi får se till att lägret håller sin standard även i år!

Dessutom skall jag och Affu tävla på söndag igen. Som tur är så är det hemma tävlingar vilket betyder att vi slipper den farliga transporten. Det är ganska många som anmält sig, nästan 40 starter vilket är otroligt bra. Vi får bara hålla alla tummar och tår att det inte börjar snöa eller regna så att planet skulle vara i skick för ifall vi blir tvungna att hålla tävlingarna i manegen så kommer det att räcka jääätte länge...

---> Nu skall jag till butiken för att köpa godis inför kvällens knytkalas, mums! :)

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0