Våren och sommarn 2012

Sitter här vid datorn och tittar på tävlingar och ridkurser som skall hållas på våren och sommarn. Vi har redan planerat med Anna att det skulle bli ungefär 4 stycken dressyrtävlingar under våren. Det skall dessutom ordnas 2 tävlingar på vårt stall så det blir ca 6 dressyrtävlingar under våren om allt går som det ska! Alltså vi får lånat bil + trailer, hästana friska osv.
Vi har inte tävlat så mycket med Duffe, bara hemmatävlingar med både bra och lite sämre framgång. Vi har inte åkt på andra tävlingar pga att vi inte har fått skjuts! Men nu när Anna via en bekant får låna en stor bil så kanske det skulle lyckas i år! Egentligen skulle jag bara vara glad om jag ens slipper 1 gång och tävla borta hemifrån men skulle verkligen hoppas på flera tävlingar. Dom flesta tävlingar har inte ens kommit ut på internet ännu så det kan ju finnas en chans att det blir mer i sommar.
Ridkurser har jag också kollat på. Skulle jätte gärna vilja åka på terränghinderskurs! Kommer ihåg när jag åkte på ett fälttävlansläger med min förra hyresponny Kassu, och oj vad det var roligt! En ponny som inte är speciellt bra på att hoppa och även aningen rädd för hindren hoppa alla hinder galant på 40-70 cm nivå.
Kassu Ponnyn<3
Jag hittade ett stall som skulle ordna en 2 dagars kurs med terränghinder som tema. Skickade i morse e-mail och frågade om nivån och om man kan delta med egen häst osv. Så jag får hoppas på det bästa! Stallet som ordnar kursen ligger ungefär en 40-50 min ifrån vårt stall.
I väntan på varma våren och sommaren!:)
//Melissa

Kommentarer
Postat av: Daniela

Vilken ras är den översta? :D



Sååå fin!

2012-03-10 @ 10:07:50
URL: http://powerpony.blogg.se/
Postat av: AmRiders

Han är FWB ( Finnish Warmblod) :D Han är nog jätte fin<3

2012-03-10 @ 14:17:09
URL: http://amriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0