AM Riders historia :D

AM Riders har inte bloggat så länge, trots det har vi helt fastnat på kroken. Det är lite som att följa med en bra TV-serie, när man en gång har börjat så vill man inte sluta. Varje gång man får tillgång till en dator så vill man logga in och kolla ifall man fått några nya kommentarer. Vi gör vårt bästa för att ni skall få så mycket trevligt som möjligt att läsa. Fast vi är nya har vi höga ambitioner haha :D

Själv har jag inte följt med bloggar så länge. Det var egentligen min bäst vän Janina som började läsa bloggar och sedan rekommenderade dem åt mig. Om jag kommer rätt ihåg så var den första bloggen jag började läsa http://dressyrmupparna.se det är fortfarande också den bloggen jag kollar först. Men nu är jag helt inne i bloggvärlden och följer dagligen med ca. 8 bloggar. Eftersom hästar är ungefär det enda liv jag har (vadå no life?!) så började jag fundera på att en hästblogg vore skoj. På något sätt blev det tal om det med Melissa och det visade sig att hon hade funderat samma. Det blev alltså ganska naturligt att göra en tillsammans. Nu undrar jag, hur hittade ni till vår blogg?



Ni skall veta att ni alltid får ställa frågor av oss antingen via e-mail: [email protected] eller som en kommentar till något inlägg! 

Ha det bra!

//Anna
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0