Uppköp från mässan:)!

Hej! nu skall jag lägga fram bilder på mina uppköp från mässan
Det blev:
Skor från Jackson. Väldigt bekväma att gå och rida med:) Ville ha bruna skor som man kan gå i stallet med och ev. rida med om man inte alltid har lust och rida med stövlar.
Pannband från Equitare. Guld och "diamanter":D Tyckte det var stiligt och snyggt men dessutom billigt!
Lila Mössa från Jackson.
Strumpor från harry´s horse. Snygga färger i rosa, brunt och grönt.
Var överraskad hur mycket jag hittade! Jag brukar annars aldrig hitta något andvändbart i hästbutiker med lite förmånligare pris. Var nöjd med mina köp och kommer att ha bra användning av dem:D
Om ni har några frågor om mina eller Annas uppköp eller något om mässan så är det bara att fråga:D
Vi skall under nästa vecka sätta ihop en film från Dressyren som reds utan bett, sporrar och spö.
//Melissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0