Terräng och dressyr med kära vänner

För att jag var ledig idag så hann jag rida med mina bästa vänner Anna och Janina. Vi måste då förståss gå i terräng en stund och låta hästarna få springa av sej lite:) Fasten dom kanske inte var så jätte energiska men.. I Traven börja iallafall duffe vakna upp och Affu hade fart i galoppen:)
Sedan gick vi på planet och rida Dressyr. Träna själv mest bakdelsvändningar, skänkelvikningar i trav och tempoväxlingar. Allt gick mycket bättre än igår men Duffes trav var kanske en aning bättre igår. Men han lyssna bättre på hjälperna idag. Han har varit nu underligt bra både idag och igår. Det är ju väldigt roligt:D
Imorgon blir det ridning igen på förmiddagen och jobb på kvällen..
Jag skall under veckoslutet skriva här på bloggen om min ridning. Ikväll måste jag lite titta på skolarbete och troligen imorgon också.
//Melissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0