Tävlingsutrustning!

Eftersom tävlingssäsongen snart drar igång på allvar så har jag börjar fundera på vad jag (och Affu) riktigt skall ha på oss. Jag borde åtminstone köpa en ny tävlingsskjorta! Nya, vita ridbyxor skulle jag också behöva, men eftersom min plånbok är smått tom som bäst så tror jag att jag är tvungen att vänta med byxorna, åtminstone ett tag. Ett par nya, vita ridhandskar skulle jag också behöva. Har sett lite runt på skjortor och de här fastnade jag för:

Båda från Equiline, men tyvärr ganska mycket över min budget...




Dehär från Kingsland



Men troligen får det bli dehär budget alternativet från Hööks



Har ni några förslag på billiga och fina tävlingsskjortor? Hiss eller Diss?

//Anna

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Dom ivrigaste har börja redan för flera veckor sen!

2012-03-16 @ 18:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0