Normal stalldag!

Förlåt för dålig uppdatering igår. Hade inte tillgång till dator under hela dagen eftersom jag knappt hann vara hemma överhuvudtaget. Dagen gick ut på att vara i stallet ca. 6 tim. Under den tiden hade jag storputsning på Affus sadel, red Nekku och höll hästklubben som jag håller varje lördag. Jag var också och leda Affu ca. 20 min. Han hade en ledig dag, men jag kan inte låta honom bara stå eftersom han blir så jätte styv, därför brukar jag försöka ha honom att röra på sig ens lite varje dag. Efter stallet var jag till min mormor som hade kommit hem från Kenya. Sjukt fina bilder, fick verkligen lust att resa till Afrika!

För de som undrar vem Nekku är så är det min gamla hyres häst som jag hyrde för ca. 4 år (?) sedan, som nu har flyttat till vårt stall. Nekkus ägare är på resa och därför hjälpte jag henne lite med den. Nekku är ett FWB sto, dom är mycket duktig men kan vara väldigt stoaktigt, speciellt i boxen :)

Här är en bild från 2008 på mig och Nekku



//Anna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0