Kan själv!

Hade Mattis hopptimme idag. For inget vidare för min del. Affu kändes otroligt seg och okoncentrerad. I mellan undrar jag vad jag egentligen gör där uppe på ryggen när han ändå inte lyssnar. Om han kunde prata så skulle han typ säga:

-jag vet vad jag gör, lita på mej. Jag kan själv!

Och okej det är bra att han har självförtroende när han hoppar och han hoppar bra och gör allt vad han skall utan min hjälp, men det skulle ändå vara trevligt om jag skulle ha lite mera att säga!

Nåh, alltid kan det inte gå perfekt. Tyvärr verkar det som om det alltid far dåligt då vi har någon som filmar. Som tur for det ändå bra för Melissa & Duffe så någon kan åtminstone vara nöjd! :)

Om jag är på bättre humör imorgon kanske jag orkar laga ihop en filmsnutt av filmerna som togs idag ;)



//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0