Jejeee

Är SÅÅÅ GLAAAD när jag fick höra av Anna idag att bil och trailer har fixat sej:D
Nu måste man bara planera veckan med träningen, lära sej banan och fixa alla grejor i fint skick. Somtur har jag fredagen ledig så:)
Själv skulle jag behöva före lördagen en vit tävlingsskjorta och ev vita ridbyxor. Imorgon åker vi till Hööks så får man se vad som kommer med hem.

Fundera på denna. Tyvärr är det lite otydlig bild.
eller som alternativ denhär. Tror jag själv skulle trivas i en kortärmad men funderar om det blir för kallt under hösten och även vårens första tävlingar.
Borde också köpa hårnät som jag inte har ännu.
eller kanske en sånhär skulle vara rolig:)
Vita byxor behövs också, för dom som jag har är för stora. Är bara lite skeptisk mot Hööks ridbyxor men vi får se hur dom passar och känns imorgon.
Min ridkavaj är inte heller i det bästa skicket men den får lov att duga ännu. Det är bara såå dåliga knappar på jackan som gör att dom lossnar hela tiden..
En ryktväska skulle också vara bra att ha med på tävling. Så kan man möjligen samla andra små saker i den. Brukar annars använda en IKEA kass och sätta allt dit, vilket betyder att inga grejor hålls i någon ordning:)
Domhär skulle jag vilja testa! Har någon erfarenhet av dem? Hiss eller Diss?
Och så finns 100 andra saker jag ännu skulle vilja ha men man kan inte få allt som man vill:P
Och föresten så anmälde sej jag och Anna oss till terränghinderskurs i sommar:D Det skall bli spännande.
//Melissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0