Frågor och svar om Melissa

Från http://ridsportfinland.blogg.se/ tog jag denna och gjorde min egen:

Vår/höst
Godis/chips
Chaps/ridstövlar
Tidiga morgonar sluta tidigt/börja sent sluta sent (fasten verkligheten är tvätom, tyvärr)
Natt/dagmänniska
Färggrant schabrak/"neutral"
Tv/data
Messa/ringa
Blyg/pratsam
Bakverk/godis
Svära/inte svära ( fatsen det händer ibland att det kommer några fula ord så undviker jag det)
Nude lips/färgranna
Hjälpsam/snäll
Isglass/Mjukglass
Ponny/Häst
Shoppa/Gå på bio
Flätat hår/Löst
hoppsadel/dressyrsadel
Kingsland/JW
Hööks/Horze
Sverige/Finland
Tävla/Rida ut i skogen (beror så på humöret..:)
Pizza/Hamburgare
Rida för sig själv/Rida för tränare
Hoppning/Dressyr
Benskydd/Lindor (lindor är snyggare, benskydd är enkalre att sätta på:)
HV Polo/Schockemöhle
Unghäst/Rutinerad häst
Bli hovslagare/Bli hästmassör
Jacson/Euro-star
Vanligt träns/Kandar (fasten jag använder båda så tycker jag att det är mycket viktigt att kunna rida sin häst med vanligt träns lika bra som med kandar)
Tvådelat bett/Tredelat bett
Brun/Blå ridoutfit
Dressyr/hoppning
Uteritt(med hinder)/hoppning på ridplanet
Sköna kläder hemma/"fina" kläder hemma
Klänning, kjol/byxor
Sadel/utan ( älskar även att ibland rida utan sadel!)
Knoppat/oknoppat (på tävling tex)
Gå på tävlingar/bara tränar hemma
Hoppas ni lärde er något nytt om mej!:)
//Melissa

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Nu har jag en tävling där du kan vinna en superfin luva eller en ryktborste :D kolla gärna!;)



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/march/bloggtavling-1.html#comment

2012-03-09 @ 21:49:03
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0