Back on Track

Affu är allt som oftast ganska styv i början när jag rider honom. Han är en stor häst med mycket massa och det tar alltid sin lilla tid före han blir varm. Det märkte vi speciellt på hösten då han stod utan täcke och frös (den stackaren). Då blev hans steg kortare med nästan 10 cm. När han sedan fick täcke på i hagen började han genast röra sig smidigare.

Nu har jag funderat på om jag borde köpa ett Back on Track täcke till honom, eller en ryggvärmare. De kostar bara så grymt mycket, men tror ni det är värt det?

   (http://www.backontrack.com/se/produkter/)

Jag litar nog på att Back on Track är bra och inte något humbug eftersom jag använder Back on Track ryggvärmare till mig själv när min rygg låser sig och det har nog hjälpt! Dessutom har jag ettpar Back on Track sulor som håller fötterna varma om vintern...



Använder ni Back on Track produkter? Vad tycker ni?

//Anna

Kommentarer
Postat av: Elin

BoT har hjälpt min häst massor med hennes spända ryggmuskler så det kan helt klart vara värt att testa! Jag har använt en ryggvärmare men nu har jag investerat i ett täcke istället och ryggvärmaren ligger bara ock skräpar så om du är intresserad att köpa hör av dig :)

2012-03-29 @ 12:33:47
URL: http://trollfia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0