Typisk lördag!

Mina lördagar ser så gott som alltid likadana ut. På förmiddagen håller jag två hästklubbar, en för barn mellan ca. 6-12 år och en för lite äldre. Det är skoj att se hur barnens självförtroende stiger och hur mycket säkrare de blir tillsammans med hästarna desstu längre de håller på. Däremot kan det vara lite svårt att hålla reda på alla barn på en och samma gång, det känns som om de skulle vara över allt. Tur så är vi två som drar klubben för dom mindre! :)

Det vackra vädret bara fortsätter. Vi var och sprätte loss i snön med Affu RIKTIGT ORDENTLIGT! Affu skutta som en liten kanin i galopperna (bocka alltså på typ vartannat steg) och jag försökte hänga med bäst jag kunde. Efteråt kändes mina armar som spagetti. Men vad stör det, skoj var det! :D

Stallets hästar njuter av vintern ute i hagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0