Om oss: Anna

Vi tänkt sätta ett inlägg där vi lite berättar om oss själv: vem vi är, vad vi gör och hur allting börja!

Jag är då alltså Anna, 18 år och studerar i gymnasie (men inte så länge mera...skönt!). Jag börja rida år 2000 på Savijärvi gård och där är jag fortfarade också. Först gick jag länge på ridskoletimmar, och fick min första egna sköthäst Selma. Efter några år började jag hyra en privathäst, men den var inte riktigt för mig. Istället hittade jag och Melissa två ponnyn, Kassu och Bella som vi börja rida på. Med Kassu och Bella kunde vi göra allt, och roligt hade vi! Vi trodde nog att vi kunde mera än vad vi igentligen gjorde! ;)

Efter att har ridit/hyrt Bella en tid fick jag chansen att börja rida Anna-ponnyn från Savijärvi. Det var nog något av det bästa som hänt mig. Anna var som en egen häst och med henne kunde jag börja tävla "ordentligt". Eftersom man tyvärr växer så växte jag ur Anna och köpte min första häst Aferists "Affu". Det är Affu som denhär bloggen kommer att handla om mest!

Det var lite om mig, kom tillbaka snart så får du läsa mer om Melissa!

//Anna
Affu och jag för ca. 1 år sedan


Kommentarer
Postat av: Ni vet vem

Trevligt!! :D

2012-01-23 @ 15:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0