Hopptimme 25.1

Tänkte kort skriva lite hur timmen gick för min del så skriver Anna mera om vad vi gjorde o hur de gick för henne och affu:D
Duffe var trevlig och rida idag, hade en jätte bra och aktiv galopp.
Han böjde sej bra åt båda sidorna och formen var också bra.
Duffe brukar vara känd och göra små "kaninhopp" fören han hoppar över det egentliga hindret vilket leder till att själva hoppet int blir så bra.
Men idag hände inte alls något sånt. Mjuka fina hopp och vi lita verkligen på varandra.
Länge sen jag hade fått såhär bra känsla efter en hopptimme:)
Hindren för min del var mellan 70-80 cm men de passa rikitgt bra för det är ganska trångt och hoppa i managen och kallt. Men övningarna vi gjorde var mycket bra tack vare vår duktige tränare:D
hösten 2011

Kommentarer
Postat av: evelina

Jätte fin blogg!:)

Ska du göra idag då?



Följa varann via bloglovin?

2012-01-25 @ 18:52:22
URL: http://poniiriders.blogg.se/
Postat av: AMriders

Tusen tack!! Nu är allt gjort i stallet för idag, så nu ska jag bara slappa. Jo vi skall ta en titt i er blogg :)



//Anna

2012-01-25 @ 18:57:36
URL: http://amriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0