Framtiden...

Sitter i skolan, på engelska timmen och har INGENTING vettigt att göra. Jag har bara två skoldagar kvar i hela gymnasiet, efter det följer läslovet. Då är det meningen att jag skall läsa till studentskrivningarna. Sen får man bara hoppas på att studentskrivningarna går bra OCH SEN ÄR DET FÄRDIGT STUDERAT FÖR MIN DEL I GYMNASIET!!!

Sen gäller det bara att börja fundera på att vad vill jag till nästa? Eftersom hästarna är det viktigaste för mig just nu så skulle jag gärna vilja göra något med dom, åtminstone en tid. Därför kommer jag att söka in till Hippologutbildningen i Flyinge, Sverige. Någon som har någon erfarenhet av utbildningen? Det är tyvärr ganska svårt att slippa in så man får inte ha för stora förväntningar. Jag kommer dessutom att söka till en fysioterapeut utbildning, men det är även väldigt svårt att komma in dit!

Om jag inte skulle slippa in till någon skola skulle jag nästan bara vara glad, för innerst inne skulle det sitta bäst med ett mellanår nu. Då skulle jag packa in Affu i transporten och ta båten över till Sverige och jobba där i något stall ett år!

Någon annan som har framtidsångest? :)

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0