Barbacka ridning i vackert och kallt vinterland

<div>AM riders</div>
Heissan!
Jag(Melissa) tänkte skriva lite hur det gick igår för mej och duffe och hur de gick idag när jag och anna var och rida.
Igår (to 26.12) red jag ut i terräng pga av de vackra vädret och de kändes som en bra ide efter hopptimmen på onsdagen. Vi har mycke bra terrängvägar nära stallet. Jag galoppera ganska mycket för Duffe tyckte de var så rolit men så klart trava jag också och skritta mycket. Han var pigg och glad lika som jag. Njöt massor av den terrängen, helt ensamma i ett vackert vinterland:D
Idag var vi med anna på dagen och rida barbacka. Vädret var lika fint idag så vi skritta i början i terräng och lite trava. Sedan red vi dressyr i managen. Båda hästarna for rikitgt bra. Vi träna ganska mycket sänkelvikningar och övergångar. Träna även inför nästa veckas tävlingar att göra 10 m volter i trav och galopp och ökningar. Hästarna var passligt pigga och rörde sej bra:)
Vinter 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0