Glada vappen!

Nu håller det på riktigt på att bli sommar, idag skall det firas valborgsmässoafton och imorgon är det redan första maj!!

Igår fick Affu äta sina första grässtrån för det här året. Hela 3 minuter fick han äta ;) Vi börjar otroligt försiktigt så han inte skall få ont i magen. Jag tror han får äta 3 min nu några dagar och så fördubblar vi tiden till hela 6 min. Känns lite löjligt att ungefär stå med tidtagaruret i handen men bättre det än att man får en sjuk häst. Någon annan som också är försiktiga med gräs på våren??

Konstatera att jag inte har några sommarbilder på Affu, usch vad jag har varit dålig på att fota förra sommaren!!! De betyder att jag alltså måst ta igen det i år. I stället får ni se lite bilder från förra hopptävlingarna:





//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0