Från morgon till kväll!

Idag har det ingen varit en dag med minut tidtabell. Jag började min lördagsmorgon med att stiga upp tidigt och vara i stallet redan lite före kl. 8 på morgonen vilket jag tycker är ganska duktigt för att vara veckoslut! ;)

Jag red ett ordentligt dressyrpass med Affu i manegen före timmarna började (det regnade ute). Affu var riktigt fin, han är alltid så mycket skojigare att rida före han har hunnit busa av sig ute. Det är mera krut i honom då. Efter Affu var det Nekkus tur att bli motionerad och sedan skulle jag hålla klubb vilket jag gör varje lördag.

Kl. 12 var jag på jobb och kl. 18 tillbaka till stallet. Jag hade tänkt att gå en terräng runda ännu med Affu men det blev ogjort eftersom den jäveln hade lyckats vrida skon i hagen så att man måste dra loss den. Jag är i akut behov av en hovsslagar kurs, annars blir det inte till någonting!!! Det är en aningen svårt att hitta en hovsslagare som orkar komma ca. varannan dag!!

Nu skall jag ännu och "fördriva" kvällen med Ida och Janina (alias "tantgänget") ;)


Har förslag på vad ni vill läsa om så låt komma?!?

//Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0